Saturday, March 15, 2008

Happy 10th Birthday Hamstead!




Biodata Diri

Nama Penuh : Amer Hamzah Amirudean

Nama Panggilan: Hamzah, Hamstead, Mejoh (bergantung pada keadaan)
Tarikh Lahir: 15 March 1998

Makanan Kegemaran: Tosai, Maggie Goreng tak nak sayur, tak pedas, segala mala junk food - the more colorful the better

Minuman Kegemaran: Assortment of carbonated drinks, Milo Ais and Air Soya

Hobi: Bermain PS2, berlawan dgn abang

Komik Kegemaran: Doraemon, dan tah apa lagi katun jepun yg tidak di kenali, Kreko

Kata-kata kegemaran: " Saya kan pantang dicabar!" dan "Saya kan mata keranjang"

Ingin tahu mengenai: Berapakah harga sepucuk senapang dan dimanakah nak beli asid?

Lagu Kegemaran Masakini: Lagu Fiq (yg tak tahu tajuk), Laguku Untukmu - Meet Uncle Hussain


Saya di HOTFM Jam, sedang menunggu Meet Uncle Hussain!
Filem Kegemaran: Transformers dan Alien vs Predator

Pendapat saya: Bintang atau alien membunuh manusia boleh diterima, tapi manusia membunuh sesama manusia adalah sangat ganas dan tidak boleh diterima

Sangat suka: Apa saja binatang. Kalau boleh tinggal di zoo lagi best.

Cita-cita: Polis atau askar

Pekerjaan: Pelajar dan PS2 game tester utk aunty saya.


Saya sedang beraksi bermain PS2 sambil diperhatikan oleh abang saya
Yang membuat saya marah: Bila abang saya ejek saya
Sesuatu yang org tidak tahu mengenai saya: "Saya suka Kalis Rindu - Elyana"!


Saya dgn hadiah hari jadi saya -Masked Rider Blade
Bro - Happy Birthday! Jangan nak menakal aje! Especially for you - Kalis Rindu!!!

5 comments:

Anonymous said...

happy birthday hamzah! may you have many2 wonderful years ahead!!

Anonymous said...

Happy Birthday Hamstead aka Mejoh..

Anonymous said...

ni mama ngah nak tumpang semangkuk mengucapkan happy birthday to hamzah dolmat from the seremban gang. Tak sempat nak bye bye. Slow sangat nak sampai bukit tosa tu. Say hi to fares for me.

Anonymous said...

"Saya kan mata keranjang"??
wonder whose genes yg contribute to this statement? :)

Anonymous said...

mulanis - sebenarnya dia nak ckp Saya ni mata duitan... tapi salah ckp saya kan mata keranjang. Heheheheh hari2 kena gelak dgn kitaorg